FORZA
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.

Måske der er nogen der har lige så meget fritid som mig :)

Go down

Måske der er nogen der har lige så meget fritid som mig :) Empty Måske der er nogen der har lige så meget fritid som mig :)

Indlæg af Gæst Ons Sep 25, 2013 3:44 am

Sjov med Google Transelate Smile

Prøv engang at kopiere nedenstående tekst (uden anførselstegn) ind i Google Translate og oversæt det så til tysk:

"pv zk pv pv zk pv zk kz zk pv pv pv zk pv zk zk pzk pzk pvzkpkzvpvzk kkkkkk bsch"

Ovre i højre side, på den "tyske" del, skal du klikke på højttalerikonet for at få læst teksten op. Det er værd at bemærke, at der nu står "Beatbox" i stedet for "Lyt", når du holder musen over ikonet nu. Voilá - tysk beatboxing!

Okay Smile
så er det justin BEIBER's Tur

Du skal indstille Google Translate til at oversætte fra engelsk til vietnamesisk. Derefter skal du kopiere nedenstående (uden anførselstegn):

"will justin beiber ever hit puberty"

Det er vigtigt, at alle bogstaver er små, og at du husker den lille stavefejl i popstjernens efternavn (det staves korrekt "Bieber" og ikke "Beiber").

Resultatet vil være ulæseligt for dig, medmindre du kan læse vietnamesisk. Du skal i stedet kopiere den vietnamesiske oversættelse, indsætte den i feltet til venstre og så indstille oversætteren fra vietnamesisk til engelsk i stedet og så får du svar Smile

og sidst men ikke mindst til alle dem der bare har FOR meget fritid Smile

Ostemand på Japansk overset det fra dansk til japansk og se hvad hun siger Smile

Goddag til jer alle
-Josef Hjort

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Måske der er nogen der har lige så meget fritid som mig :) Empty Sv: Måske der er nogen der har lige så meget fritid som mig :)

Indlæg af Gæst Ons Sep 25, 2013 7:57 am

Har du ikke et job' eller en kæreste? Wink

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Måske der er nogen der har lige så meget fritid som mig :) Empty Sv: Måske der er nogen der har lige så meget fritid som mig :)

Indlæg af Gæst Ons Sep 25, 2013 8:31 am

Udd Landmand 50-60 timer om ugen det hedder overskud Bent Smile

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Måske der er nogen der har lige så meget fritid som mig :) Empty Sv: Måske der er nogen der har lige så meget fritid som mig :)

Indlæg af Gæst Ons Sep 25, 2013 5:05 pm

Overskud???

det kaldte vi det også dengang x kæresten og jeg havde sex Very Happy

PS... tror det var engang i forrige århundrede

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Måske der er nogen der har lige så meget fritid som mig :) Empty Sv: Måske der er nogen der har lige så meget fritid som mig :)

Indlæg af Gæst Tirs Okt 01, 2013 9:13 am

HAHA ! det er satme sjovt Very Happy

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Måske der er nogen der har lige så meget fritid som mig :) Empty Sv: Måske der er nogen der har lige så meget fritid som mig :)

Indlæg af Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Tilbage til toppen


 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum